Je zal als assistent dossierbeheerder mede-verantwoordelijk zijn voor de opvolging van een aantal residenties en dit op financieel, adminstratief en technisch vlak. Je zal ondersteunend werken naar de dossierbeheerders toe in het beheer van de mede-eigendommen.
Je zal o.a. instaan voor:
-
het behandelen en opvolgen van binnenkomende contacten, zowel telefonisch als via mail
- het opvolgen van de planning van de algemene vergaderingen en de voorbereiding ervan
- het aanvragen en opvolgen van offertes
- het behandelen van schadedossiers
- het opvolgen van klassement
- het inputten van data in ons beheerssysteem
Je kan indien gewenst op termijn doorgroeien naar de functie van dossierbeheerder.
Profiel:
- Ervaring in de vastgoedsector is een voordeel
- Je bent hands-on: men hoeft jou niet te vragen om taken op te nemen, je doet dit uit jezelf
- Je kan zelfstandig werken en efficiënt je werk plannen
-
Je werkt efficiënt en servicegericht waarbij je voldoening haalt uit tevreden klanten
-
Je kan verschillende taken aan en je kan zeer goed omgaan met tijdsdruk
-
Nauwkeurigheid en orde zijn jouw credo
-
Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Vlaams-Brabant of Brussel
-
Zeer goede kennis van het Nederlands en Frans is een must
Wij bieden jou een dynamische omgeving waarin je jezelf verder kan ontplooien en ontwikkelen binnen een afwisselende job in een sterk groeiend bedrijf.
Wij bieden jou een gevarieerde functie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling:
- Je krijgt de ruimte om nieuwe ideeën aan te dragen, deze uit te voeren en zo jouw kennis en ervaring van de sector uit te breiden
- Een zeer afwisselende job met ruime verantwoordelijkheden binnen een sterk groeiend bedrijf
- Een voltijdse of 4/5e functie
BIV-stagiairs komen tevens in aanmerking
Deborah De Cooman
0473500409
deborah@drealestate.be